Nu elke bestelling gratis verzonden!

1 | Selecteer merk
2 | Selecteer model
3 | Selecteer uitvoering
2 | Selecteer type

Nu elke bestelling gratis verzonden!

Bestellen

Advies en hulp bij het kiezen

Wij geven u graag advies zodat u de beste keuze kunt maken. Maar kijk aub eerst op de Kennisbank-pagina voor technische vragen..

Wanneer u nog steeds hulp nodig heeft , dan dan contact op met de klantenservice.

Onze voertuig filter

Er zijn een paar omstandigheden waarbij er meer dan 1 keuze zou kunnen zijn in het merk / model/ motor/ jaar enz….voor onze voertuigfilter. Dit is meestal het geval wanneer de fabrikant de specificaties van een onderdeel heeft gewijzigd of het voertuig op een of andere manier verschilt van de verschillende binnenlands markten. We bieden meestal beide onderdelen aan voor beide specificaties,maar het is aan de klant om de technische specificaties van het voertuig voor het bestelde product te controleren. Wanneer onder deze omstandigheden een verkeerd onderdeel is besteld en geleverd,is het de verantwoordelijkheid van de klant om het verkeerde artikel terug naar ons te sturen voor een terugbetaling van de bestelde goederen. Er is geen terugbetaling van de verzendingskosten. Als een vervangend onderdeel vereist is,moeten de extra verzendingskosten door de klant zelf worden betaald.

Verkeerde producten besteld?

Als u het verkeerde artikel voor uw auto heft besteld,ruilen wij de goederen in voor de juiste of geven we een terugbetaling. U bent verantwoordelijk voor het naar ons terugsturen van de producten en voor de verzendingskosten die aangerekend worden voor het terugzenden van de juiste goederen. Als er een prijsverschil is voor e juiste producten,wordt er een bedrag in rekening gebracht,afhankelijk van het prijsverschil...

Start hier een RMA procedure.

Wijzig of annuleer bestelling

Wanneer u uw bestelling bij ons wil wijzigen of annuleren,gelieve contact op te nemen met de klantenservice. Vermeld uw referentienummer en / of factuurnummer en uw naam wanneer u contact met ons opneemt..
Zolang uw bestelling niet verzonden is,zijn er geen extra kosten voor u. Als uw bestelling wel al verzonden is,kunt u deze nog steeds retourneren op uw kosten, maar volgens de richtlijnen van de "EU Verkoop op afstandswet". Daarvoor moet u de RMA procedure opstarten.