Garanties & klachten
Producten geleverd door vallen onder de maximale garantie van de fabrikant van het desbetreffende product. We hebben intensief contact met deze fabrikanten over de hele wereld,zodat we uw zaak zo snel mogelijk kunnen oplossen Deze garantie dekt geen schade veroorzaakt door een ongeval,verkeerd gebruik of installatie,nalatigheid of normale slijtage.
2 Jaar garantie (wettelijke garantie) voor alle goederen
Volgens EU- regels heeft u altijd recht op een minimale 2-jarige garantie voor defecte goederen zonder kosten.
De garantieperiode van 2 jaar begint zodra u uw goederen ontvangt.
- Informeer ons binnen 2 maanden na het ontdekken van een fout,anders kunt u uw recht op garantie verliezen.
- Binnen de 6 maanden na ontvangst van de goederen,moet u ons laten zien dat de goederen defect zijn of niet zoals geadverteerd.
- Na 6 maanden moet u bewijzen dat het defect al bestond bij ontvangst van de goederen.
Zie hieronder voor informatie over de garantie
Hoe verder te gaan met een garantieclaim.
Een aankoopbewijs met de aankoopdatum(factuur) en de kilometerstand van je voertuig,bevestigd door een onafhankelijke installateur die de onderdelen heeft gemonteerd,moet samen worden teruggestuurd met de aangekochte producten. Om uw voertuig te kunnen gebruiken terwijl uw garantieclaim in overweging wordt genomen,moet u de nodige vervangingsonderdelen aanschaffen bij in het geval van een geslaagde schadevergoeding,zullen we de onderdelen geheel of gedeeltelijk terugbetalen afhankelijk van de aard van de claim. behoudt zich het recht voor om volledige of gedeeltelijke compensatie naar eigen goeddunken te maken,afhankelijk van de conditie en het aantal gereden kilometers van de geretourneerde onderdelen. Als u bijvoorbeeld het product enkel duizenden kilometer heeft gebruikt en het defect dan pas hebt opgemerkt,kan slechts een gedeeltelijke compensatie worden aangeboden..
Om een garantieclaim te openen,moet u het volgende doen: contacteer onze klantenservice.
Klachten
We moedigen u aan om klachten aan ons te melden door contact op te nemen met de klantenservice. Als dit niet tot een oplossing leidt,is het voor EU- consumenten mogelijk om klachten in te dienen via de ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op : http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht niet elders wordt ingediend,kunt u uw klacht indienen via het EU-platform. We adviseren u om uw klacht eerst bij ons in te dienen.
Login and Registration Form